::Here I Go !::
Twinks Mine ^^ Instagram

Navigation : Nobody is Perfect !




Ask me here!



Credits!

Edit by: Jaja
basecode: Nurul AtiQah
Others:   


SAHABAT :D


sahabat? kawan? teman? 
semua orang ada sahabat. semua sayang akan sahabat. percaya akan sahabat.
ada tak... kawan tikam belakang kawan? sakit kan... :'(
teman sentiasa ada x time kita sedih and happy. kan? Merekalah tempat kita main, shareshare problems. 

tapi... apa pun yang berlaku. Kita kena bersyukur. kes? --> everything happens for a reason. 
jadi, xkira lah kawansahabatteman tu buat jahat/buat baik kat kita. Kita kena layan dia baik je. dan bersukur sebab Allah bagi dia kat kita sebagai seorang SAHABAT... 

jadi, saya nak cerita pasal seorang SAHABAT saya. saya bangga gila ngn dia. kenapa? sebab dia ade sifat... *jengjengjeng*..... NUR SYAFIQAH BINTI ZAKARIA

TABAH

Wahai awakawak, dia sangat lah tabah. kagum gila :'3 nak tahu tak? 
sebenarnya, dia ini penghuluwati batch kami. (batch GA '1999) 
Penghuluwati! Dia pikul tanggungjawab yang amat berat, ya Allah. Ya Allah, bantulah hambaMu. :') 
Ya Allah, dia lah perempuan yang mengetuai batch kami. sungguh, terlalu berat sebenarnya bagi dia.
 Piqah! Chaiyyok!

BERFIKIRAN POSITIF

Haaa, bagusnya dia kan? bak lah masalah apa apa pun, dia tetap akan berfikiran positif. Dia tahu, setiap masalah ada jalan penyelesaian. Itu special dia, NEVER GIVE UP!
BERKEYAKINAN

Aiseyh, dia mempunyai tahap keyakinan dalam diri yang sangat tinggi woo! Dia yakin dalam segala benda. Bercakap secara umum. depan orang ramai kot. 
Dia memang gila cool :D best dapat ketua macam dia. she leads us so well. 

tapi, fact. sangat susah bagi dia untuk lalui semua benda nim. Pikul tanggungjawab menjaga kami satu batch banat seramai 50+ orang.. SANGAT SUSAH! hebatnya gadis ini, ya Allah. :') 
Jadi, wahai Nur Syafiqah binti Zakaria! saya sayang awak, sahabat selamanya. ada masalah, shareshare lah. Dont cry, okay? I know u r trying your hardest. U're the best. Chaiyyok!
Allah sayang awak.  Ketika Allah rindukan hambaNya, akan dikirimnya hadiah yang istimewa berisi. Bersabarlah dan bersyukur lah. :)  


Jaja : Piqah, saya rasa bersyukur sangat dapat kenal awak. dapat kawan sebaik awak. Thanks for everysinglethings. Sekalipun Allah biarkan kita keseorangan di jalan yang penuh berliku... jangan sesekali bersedih.. Hadapilah ia.. Teruskanlah tersenyum kerana mungkin senyuman awak boleh membahagiakan orang lain.. Mungkin Allah sedang merancang sesuatu yang akan memberikan kita kebahagiaan suatu hari nanti. Saya syg awak dan semua kawankawan GA.