::Here I Go !::
Twinks Mine ^^ Instagram

Navigation : Nobody is Perfect !




Ask me here!



Credits!

Edit by: Jaja
basecode: Nurul AtiQah
Others:   


Sekolah Baru ...?

Haa! Imtiaz Kuala Terengganu. Sekolah baru aku. So, nak cerita sikit macam mana diri saya time mula-2 masuk. bhaha xD n here we go... 
Masa mula-2 masuk sekolah. Daftar. Dapat masuk firqah Taqwa, kelas 2AA. Tahu tak? kelas 2AA sama ngan Nadia? lol sama lagi. haha! daripada darjah 1 sampai sekarang... muka dia mesti ada dalam kelas sama ngan aku. haiiiya' . k. Firqah TAQWA. Okay, bagus la firqah nim. Ukhuwah <3 bagus.="" center="">
For me, time dalam kelas la best sekali. Kawan-2 amatlaa sporting. BISING gila :3 *kejutan budaya duduk lam kelas tuh* Tapi best a, dieorang HappyGoLucky+Crazy. :) Kat sana, form2=batch GoldenAce. GOLDEN ACE. comel je kan? bhaha xD Dieorang semua baik-baik. Bersyukur sangat dapat kenal ngan dieorang. -May our friendship last forever :D- 
BILIK? Haa! ada 16orang satu bilik. f1 smpai f5, semua ada. wowww! *-* ramai kan? huhu, takpe.. best apa ramai2. xcaye? Meh stay kospint. best :P *ikhlas+jujur* Makanan dia best2 tau. tapi, byk kali jugak saya tak sempat. kes? kes apa? kes LEWAT la. haha! kerana LEWAT lah saya xsempat MAKAN. Tapi, tetap makan banyak kat sana. :3 best+tempting. 
--Haa! Hari tu kan.. ada merentas desa/larianimtiaz (ntah) okay, firqah Taqwa warna KUNING! comel :3 Kami sporting. haha ==' dah! xyah cakap banyak pasal benda nim :) laen kali, laen kali ;p--
Form1 pon bagus2 je semua. Best gila jadi KAKAK :3 sayasuka sayasuka. weiihehehe.  woi, dieorang semua comelcomel xD *serious,taktipu* haa! cakap pasal kakak, saya ada rapat ngan sorang kakak nim. Kak Izzati Zakaria :) dia sangat cute, baik. Dia orang pertama yang saya kenal kat sana. weiiheheh! *kakakmestibanggakalaubaca* haha ;p sayang akak~ 
K, smoga saya dapat sesuaikan diri di sana -_- so, xde pape dah nak bagitahu. k tu je. kbye! Salam~ :) *keepintouch :)*