::Here I Go !::
Twinks Mine ^^ Instagram

Navigation : Nobody is Perfect !




Ask me here!



Credits!

Edit by: Jaja
basecode: Nurul AtiQah
Others:   


Pergi Sekolah :')

tahu tak? 2hb Januari 2013 saya pergi ImtiazKemaman! :') best gila dapat jumpa diorang. rindurinduRINDU! mulamula saya pergi pejabat. Salam ngan staff. Kak Tieha :*  n semua lha. i'll miss youall. pastu singgah bilik guru. Salam mintak berkat ngan cikgu cikgu tercinta. Tahu tak? Air mata saya mengalir time salam ngan diorang. X dapat tahan sebak. :'( xsangka diorang cuma ajar saya 1tahun jea. 
Pastu, tengok jam.. baru 9 lebih. dalam hati "Oh, dieorang kat surau lagi" so, saya pergi sana. Pastu, nampak banin jalan kedek2 nak pergi tandas.. Ohmaii, dieorg semua classmates saya time 1Nafi dulu. Kebetulan ka? hukhuk. :')  sampai je kat surau,  saya salam habis semua banat f2 & f3. Minta maaf n bagai lha. Bagi chocettes terakhir kat ahli Zainab1. :'D Chocettes merupakan coklat wajib kami tiaptiap bulan. Saya lah orang yang bawa coklat tuh. Setiap kali saya buka benda tuh, benda tuh wajib rolling2 bawah katil kak Sab! hoho, kadang kadang saya sengaja buat camtuh. kasi berkat katil kak Sab. *erk? 0.o mengarut. biarkan haha! 
Sekali lagi airmata jatuh dushdushh >.< X tahan doe tengok kawan2 kat depan. :'( lepas ni xtengok dah. urhh, rase nak peluk semua orang time tuh. pastu an, laju je Budak Comel datang  kasi HUG MANJA. Siapa budak comel tuh? Haa,,, nama dia Amirah Zahidah bt Roslan! :') wei, sumpah terharu time tengok Nusaibah pegang Tafsir saya :'( Fateen! makin comel. loveyougirls. saya jumpa Atifah, FarahNadiah, Farah Alya, Acik, Iqlima, Aisyah n semua lha. ramai gila orang hulur tangan. :'( rasa macam nak potong tangan sorang2 bawak balik. kenangan lah katekan -.- 
haha! pastu, muncullah kakak tua kesayanganku... muahmuahmuah! Sape dia? Kak Eiyma 3C ! haha xD ahh, tengok muka dia tak tahan gila. Nak curi pipi gebutembam dia. :'( sumpah nk nangis. memang time tuh hati ni tengah nangis lagu Ombak Rindu ahh -.- Harap cover jea. cakap kat hati, 'Jaja, jangan nangis, nanti dieorang nangis jugak :')' Saya senyum jea. 
Masuk je surau, orang pertama saya panggil Kak Aini. ngehngeh :3 dia kelakar la. suka tengok muka dia yang *ala2 awkward gituh* comel gila. pipi dia boleh tahan gebu gak. wiwiwiwiwiii. rindu Halaqah saya :'(  
Pastu, time untuk pergi kelas! yippidooo... otw nak pergi kelas terserempak ngan sek2 Niyzar. 
Ramai doe *-* xdapat cam sorang2. okay dah merepek -.- k pastu, pergi la kat kelas form2 '2013. haha! dieorang kena alih meja.  pastu pi KOOP ngan bestie saya 3orang uh. saya bagi diorang gambar saye sekeping sorang. haha! p/s: sebelum masuk kelas, tengok gambar tu dulu... baru belajar dapat masuk lam otak. haha *jkjk^^
K, tiba masa nak balik :3 Otw nak pergi kat kereta, rasa nak patah balik pergi kelas. haha! saya pun men'gostan'kan kaki saya pergi kelas form 2 ^^, *sebelum tu terserempak ngan aniq. wee~ sebenarnya niat nak naik tangga 'bukit' kat asrama banin tuh j.. nak merasa. -.- last, terpaksa lah naik kereta. K, Goodbye IMTIAZKEMAMAN. :'( 
Tahu tak? Aku tak puas hati? haha! jadi aku cari idea nak patah balik pergi sekolah. fikir punya fikir, Haaa! saye kasithu ayah saya yang ade barang tertinggal kat surau. Benda tu penting gila.. sekiansekiansekian.... Jadi, naktaknak ayah saya patah balik la kan? haha! pas ambik barang lam surau serempak ngan Aniq sekali lagi. wishwishwish bla3 pastu masuk lam kereta. urh, hati ni rase urhhh urhh urhh...  saya pon byebyebyeee IMTIAZKEMAMAN. Assalamualaikum :'D d best ever!